Arrakasta-kasua

Brand Health Check: ElPozo markaren osasunaren bilakaera aztertzen.

Bezeroa ElPozo
Sector Kontsumo eta Elikadura
bodegón de productos de charcuteria

Duela 15 urte baino gehiagotik, ElPozo markaren eta haren azpi-marken osasunari buruzko eboluzio-azterketa bat egiten ari gara: 1.954, BienStar, Flexiterraneoa, KingUpp, Extratiernos, All Natural, Legado Ibérico edo Almirez.

Azterketa jarraitu horrek kategoriaren kontsumo-mailari, erosketa-bolumenari, nabaritasunari eta marka nagusien irudiari lotutako alderdiak monitorizatzen ditu.

Era berean, etxeko elikagaien erosketaren arduradunek hestebeteen eta urdaitegiko produktuen kategoriari buruz dituzten pertzepzioak ikertzen dira, baita kategoria horretako marka eta azpmarka nagusien bilakaera ere.

amigas picando productos de charcuteria

Aplikatutako metodologia.

Ikerketa egiteko, hainbat teknika metodologiko erabili dira urte hauetan.

Zehazki, azken olatuek ezaugarri hauek dituzte:

  • Ikerketa kuantitatiboa. Hainbat datu-hartze urtean.
  • Elkarrizketa online. Galdesorta egituratua, 25-70 urte bitarteko hestebete eta urdaitegiko produktuen gutxieneko kontsumoa duten etxeetan elikagaiak erosten dituzten arduradunentzat.
  • Online elkarrizketak (Ikerfel CAWI Survey Sistema).
  • Telefono bidezko elkarrizketak (Ikerfel CATI Survey Sistema).

Kategoria unibertsal bat.

Hestebeteen eta urdaitegiko produktuen kategoria ia unibertsala da.

Izan ere, etxeen % 10 inguru baino ez daude horretatik “urrun”; gainerako % 90en kasuan, berriz, egunero edo astero kontsumitzen dute.

Bestalde, kategoriako kontsumo-maiztasun handi horrek korrelazioa du seme-alabak dituzten familiekin.

Brand Health Check ikerketari esker, ElPozo entseinak azken urteetan izan duen bilakaera aztertzen joan gara.

Bilakaera horren ondorioz, erreferente nagusi bihurtu da, ez bakarrik hestebeteen eta urdaitegien segmentuan, baita elikaduran ere, oro har; Espainiako etxeen % 70etik gora daude.

Sakon ikertzen dugu zer pertzepzio dituzten kontsumitzaileek kategoriaren kontsumo-mailari, marken nabarmentasunari eta irudiari eta haien erosketa-mailari buruz.

Eta analisi hori guztia eboluzio-ikuspegi batetik egiten dugu, analisi-aldagai desberdinetan joerak detektatzeko, arreta berezia eskainiz ElPozoren datuei eta marka lehiakide nagusiei.

Ildo horretan, azterlanaren ondorioek berresten dute ElPozo aztertutako irudi-aldagai ia guztiez jabetzen dela, eta, bereziki, produktuari lotutako aldagaiez: produktu naturalak, produktu-aukera zabala eta produktu seguruak.

Datuetatik erabakietara

Bizi-kalitatea eta zerbitzu publikoekiko gogobetetzea Madrilen.

detalle de edificios en la gran via de madrid

Bezeroa MADRILGO UDALA

Sector Sektore Publikoa eta Administrazioa

Kasua ikusi

Datuetatik erabakietara

Euskal gizartearen aniztasuna aztertzen dugu Soziometroaren bidez.

puente de la salve y museo-guggenheim-bilbao

Bezeroa Eusko Jaurlaritza

Sector Sektore Publikoa eta Administrazioa

Kasua ikusi

Etorkizunerako prestaketa

Kontsumitzaile seniorraren barometroa.

pareja de seniors mirando el mar

Bezeroa Fundación Mapfre

Sector GKEak eta fundazioak

Kasua ikusi

Proiektu bat buruan baduzu eta lagundu zaitzakegula uste baduzu, pozik ezagutuko zaitugu.