Arrakasta-kasua

Esne-sektorearen kontsumoa eta gizarteari egiten dion ekarpena.

Bezeroa ORGANIZACIÓN INTERPROFESIONAL LÁCTEA (InLac) 
Sector Beste erakunde batzuk
bodegon de

Espainiako eta Belgikako merkatuetan Esnekiak Sustatzeko eta Informatzeko Europako Programarako egindako ekintzek sortutako inpaktu-maila aztertuko dugu.

Europako Batzordeak eman zizkion azken hiru programetan lagundu dio Ikerfelek lanbide arteko erakundeari. Programa horietan duen eraginaren ebaluazioa egin behar da nahitaez, neurketa-agentzia independente baten bidez.

Hiru urtetik behin egiten dira halako azterketak. Azterketa horietan parte hartzen duten erakundeek estimazio bat egiten dute informazio- eta sustapen-kanpaina garatzean lortuko dituzten helburuekin (kontsumo-mailari, kategoriaren irudiari edo iraunkortasun-kontzeptuekiko loturari edo Europako logoen aintzatespenari lotutakoak…).

Helburu horiek kanpainaren hirugarren urtean alderatzen dira neurketa hasten den unean lortzen diren datuekin, betetze-maila egiaztatzeko.

imagen de la campaña inlac

Aplikatutako metodologia.

  • Online elkarrizketak (Ikerfel CAWI Survey Sistema).
  • Digital & Social Listening.

Azterketa hori egiteko, metodologia hau erabili da, batez ere:

 

manos sosteniendo una taza de leche

Ikerketa kuantitatiboa:

  • Online elkarrizketa, galdetegi egituratu baten bidez, esnekiak kontsumitzen diren etxeetan elikagaiak erosten dituzten 25 urteko edo gehiagoko arduradunei, jasangarritasunaren eta ingurumenarekiko errespetuaren balioekin bereziki sentsibilizatuta daudenei.

Lagina:

  • 400 pertsona elkarrizketatu dira bi merkatuetan (e=+-% 2,1,% 95,5)

Landa-lana:

  • 3 olatu, bat programako urte bakoitzeko

Social Listening:

  • Hedabide digitaletako elkarrizketak aztertzea (albisteak, webguneak, sare sozialak), horien edukia, sentimendua eta kanpainaren norainokoa online hedabidean aztertzeko.

Sakon ikertzen dugu eguneroko esneki-kantitatea eta kontsumoaren bilakaera, baita produktuen irudia eta jasangarritasun-kontzeptuarekin duten lotura ere.

Ondorio nagusiak.

Egindako azken azterketaren datuetan oinarrituta, eta Espainian zentratuta, hauek nabarmenduko genituzke:

  • Eguneko kopuru gomendatua: Elkarrizketatuen %48k dio ezagutzen duela CDRa, baina %67k, kopuru hori jakinda, ez du kontsumitzen. Oro har, egunero behar adina esneki kontsumitzen ez dutenen ehunekoak behera egingo du azken datu-bilketan, 2025. urtearen hasieran.
  • Kontsumoaren bilakaera: Etxeko esnekien kontsumoa handitu egin dela uste dutenen portzentajea handitu egin da, iraganeko datuekin alderatuta (+% 5).
  • Esnekien irudia: Aztertutako ia irudi aldagai guztiek esnekien esleipen portzentajeak hobetzen dituzte, honako aldagaietan nabarmenduz:
    • Konfiantzazko elikagaiak dira (+%5).
    • Landa-eremuak garatzeko ekarpena (+% 5).
    • Planetaren zaintza eta animalien ongizateaz kezkatua (+%4).
  • Iraunkortasun kontzeptuarekin lotura: Elkarrizketatuen %74k esnekiak iraunkortasunaren alderdi desberdinekin lotzen ditu (soziala, ekonomikoa edo ingurumenekoa), bereziki alderdi horietako lehena nabarmentzen delarik.

     

Azken txostenak hemen kontsulta ditzakezu.

Datuetatik erabakietara

Bizi-kalitatea eta zerbitzu publikoekiko gogobetetzea Madrilen.

detalle de edificios en la gran via de madrid

Bezeroa MADRILGO UDALA

Sector Sektore Publikoa eta Administrazioa

Kasua ikusi

Datuetatik erabakietara

Euskal gizartearen aniztasuna aztertzen dugu Soziometroaren bidez.

puente de la salve y museo-guggenheim-bilbao

Bezeroa Eusko Jaurlaritza

Sector Sektore Publikoa eta Administrazioa

Kasua ikusi

Etorkizunerako prestaketa

Kontsumitzaile seniorraren barometroa.

pareja de seniors mirando el mar

Bezeroa Fundación Mapfre

Sector GKEak eta fundazioak

Kasua ikusi

Proiektu bat buruan baduzu eta lagundu zaitzakegula uste baduzu, pozik ezagutuko zaitugu.