Arrakasta-kasua

Bizi-kalitatea eta zerbitzu publikoekiko gogobetetzea Madrilen.

Bezeroa MADRILGO UDALA
Sector Sektore Publikoa eta Administrazioa
detalle de edificios en la gran via de madrid

Madrilgo herritarren iritziak eta balorazioak aztertzen ditugu Madrilgo Hiriko Zerbitzu Publikoekiko Gogobetetasun eta Bizi Kalitateari buruzko Inkestaren bidez.

2023az geroztik, Ikerfelek Madrilgo Udalarekin lankidetzan dihardu, lizitazio publikoaren bidez, hirian bizi diren 18 urtetik gorako pertsonei zuzendutako inkesta hau egiten.

detalle de edificios en la gran via de madrid

Aplikatutako metodologia.

Azterketa hori egiteko, metodologia hau aplikatu da:

Ikerketa kuantitatiboa:

  • Hiriko telefono finko eta mugikorretarako telefono inkesta, informazioa euskarri elektronikoan jasoz (CATI).

Lagina:

  • 10.000 pertsonari baino gehiagori egin zaie elkarrizketa bi aldietan:
    • Hiri-maila: 1.505 pertsona elkarrizketatu dira; lagin-akatsa ± %2,58koa da, konfiantza-maila %95,5ekoa da, eta p=q=0,5 da.
    • Barruti-maila: 8.511 pertsona elkarrizketatu dira, barruti bakoitzeko 400 inguru. Lagin-errorea ± % 1,1 da Madrilgo udalerriko laginerako, eta ± % 4,9 barruti bakoitzeko laginerako, % 95,5eko konfiantza-mailarako, eta p=q=0,5 izanik.
  • Ordenagailuz lagundutako telefono-elkarrizketak (Ikerfel CATI Survey Sistema).

Madrilgo herritarren pertzepzioa neurtzen.

Bizi-kalitateari eta Zerbitzu Publikoekiko Gogobetetzeari buruzko Inkesta aldizkako azterketa bat da, eta 2006az geroztik, Madrilgo herritarrek funtsezko zenbait alderdiri buruz duten pertzepzioa neurtzen du; besteak beste, hiriak eskaintzen duen bizi-kalitateari, haren arazo nagusiari eta Udalak ematen dituen zerbitzuei buruz.

Madrilgo Udalarentzat, azterketa hori izatea, eta barrutiaren arabera eskaintzen dituen desberdintasunak sakontzeko aukera izatea, funtsezkoa da honetarako:

 

  • Identifikatu udal-kudeaketa hobetzeko funtsezko arloak.
  • Diiseinatu herritarren itxaropenekin bat datozen politika publikoak
  • Aurreikusi pertzepzio sozialean aldaketak eta estrategiak doitu.
  • Ebaluatu Gobernuaren neurriek denboran zehar izan duten eragina.

Testuinguru horretan, Madrilgo Udalaren behar nagusia zen bildutako datuek herritarren iritzia modu zehatz, fidagarri eta adierazgarrian islatuko zutela ziurtatzea.

Ikerfelek funtsezko zeregina izan du prozesuaren zorroztasuna eta balio handiko insighten sorrera bermatzeko.

Ondorio nagusiak.

Ikerketak Madrilgo herritarrek udal kudeaketari eta hiriko zerbitzu publikoen bilakaerari buruz dituzten pertzepzio eta iritziei buruz sakontzen du.

Inkestaren azken emaitzek erakusten dute:

  • Madrilek hiri gisa duen balorazioa hobetu du: 2022ko 6,3tik 2024ko 6,8ra igo da bere bilakaeraren balorazioa.
  • Herritarrak oso pozik daude Madrilen bizitzearekin:
  • Hiriburuko bizi-kalitatea oso ona da (7,7).Kultura– eta aisialdi-eskaintza (8,2), Madrilen nazioarteko irudia (7,7) eta mugikortasuna (7,5) dira hiriaren alderdi baloratuenak.
  • Suhiltzaileak eta SAMUR-Babes Zibila dira, hurrenez hurren, 8,2 eta 7,8ko notekin eskainitako zerbitzu publikoen balorazioen buru.
  • Etxebizitza eskuratzea da hirirako erronka nagusia.

Azken txostenak hemen kontsulta ditzakezu.

Datuetatik erabakietara

Euskal gizartearen aniztasuna aztertzen dugu Soziometroaren bidez.

puente de la salve y museo-guggenheim-bilbao

Bezeroa Eusko Jaurlaritza

Sector Sektore Publikoa eta Administrazioa

Kasua ikusi

Etorkizunerako prestaketa

Kontsumitzaile seniorraren barometroa.

pareja de seniors mirando el mar

Bezeroa Fundación Mapfre

Sector GKEak eta fundazioak

Kasua ikusi

Bezeroaren esperientzia hobetzea

Kutxabank KORNER. Gazteen segmentuaren arteko posizionamendua aztertzea.

grupo de jóvenes skaters sentados en un banco

Bezeroa KUTXABANK 

Sector Bankuak eta finantza-erakundeak

Kasua ikusi

Proiektu bat buruan baduzu eta lagundu zaitzakegula uste baduzu, pozik ezagutuko zaitugu.