Ikerketa, Datuak eta Merkatuko Adimena

acto de clausura de la campaña 
Atzera egin

“Europako esnekiak kontuan hartu” kanpainak eragin historiko handiarekin itxi du goi-goian.

2 irakurketa minutuak

Joan den otsailaren 10ean, INLAC Organización Interprofesional Láctea Europako Batasunaren babesarekin sustatutako “Cuenta con los productos lácteos europeos” kanpainaren amaierako ekitaldian parte hartzeko aukera izan genuen. Ekimen horrek hiru urte iraun ditu, eta 500 milioi inpaktu lortu ditu Espainian eta Belgikan, esnearen sektorearen irudia sendotuz kalitateari, konfiantzari eta iraunkortasunari dagokienez.

Gure zuzendari teknikoak, Josu Gallego Solaechek, IKERFELek egindako ikerketaren emaitza nagusiak aurkeztu zituen, eta nabarmendu zuen kanpainak lagundu duela Europako esnekiak kalitate handiko produktu eta produktu jasangarri gisa hautematen. Zentzu horretan, “Esne sektorea iraunkortasunarekin lotzen da. Landa eremuak garatzen laguntzen du, planeta zaintzen du eta gertuko produktuen kontsumoa babesten du”, esan zuen Josuk.

Gure azterlanaren ondorioek kanpainaren lorpen nagusi horiek adierazten dituzte:
– Europako esnekiekiko konfiantza %5 handitzea.
– Esnekiek kalitatearekin duten loturan %6ko hazkundea.
– Kontsumitzaileen% 76k onartzen du esneki-sektoreak ingurumen-iraunkortasunean duen zeregina
– %85ek iraunkortasun sozialari egiten dion ekarpena nabarmentzen du.

Horrez gain, gure azterketak erakutsi du kontsumitzaileek hobeto ezagutzen dutela Eguneko Kopuru Gomendatua (CDR): gaur egun, etxeen % 48k ezagutzen dute, baina % 31k baino ez dute betetzen. Horrek erakusten du oraindik badela lana egiteko dieta orekatu batean esnekiak kontsumitzeak duen garrantziaz kontzientziatzeko.

Ekitaldian, hainbat aditu ezagunek parte hartu zuten: Leis Rosaura, Esne Iraunkortasun Batzordeko kidea, Pepa Muñoz Muñoz, Nutrizioaren Espainiako Fundazioko lehendakaria, eta Sofía Alday Martínez de Cestafe, CONAFEko zuzendari gerentea. Horiek beren ezagutzak azaldu zituzten “Esne sektorea, kontsumitzailearekin eta iraunkortasunarekin konprometitua” mahai-inguruan.

Kanpainak arrasto esanguratsua utzi du, eta emaitzek erakusten dute esnearen sektoreak aukera giltzarria duela bere jasangarritasun eta osasun mezua sendotzen jarraitzeko. Ikerfel harro gaude gure analisiekin lagundu dugulako, eta lanean jarraituko dugu sektorearentzako datuetan oinarritutako ezagutza ematen.

Argazkiak by TACTICS EUROPE.

imagen aérea de Madrid

Berriak

Bizi-kalitatea eta zerbitzu publikoekiko gogobetetasuna Madrilen ikerketaren emaitzak aurkeztu dira.

Irakurri gehiago
Publicado el V Barómetro del Consumidor Senior

Berriak

Kontsumitzaile Seniorraren V. Barometroa argitaratu da.

Irakurri gehiago
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.