Ikerketa, Datuak eta Merkatuko Adimena

septiembre
Atzera egin

Iraila, ziurgabetasuna 2026rako erabaki estrategiko bihurtzeko hilabete giltzarria.

Irailaren itzulera une erabakigarria da enpresentzat: ikasturte ekonomikoa azken zatian sartzen da eta, aldi berean, hurrengo ekitaldian jarraitu beharreko ildo estrategikoak eta horizonteak definitzen hasten dira. 2026 urrun dirudien arren, ez da horrenbeste, eta erabakiak hartzen hasi beharra dago datozen hilabeteetan zehaztuko dutenak.

Argitasunez planifikatzeko inflexio-puntua

Azken hiruhilekoaren hasierak sarritan ekartzen du gai giltzarrietan arreta jartzeko beharra. Informazio eguneratuak edukitzeak aukera emango du zehaztasunez erantzuteko eta erabaki inprobisatuak saihesteko, jarduera-sektorea edozein dela ere.

  • Finantza eta aseguruak, non bezeroaren konfiantza birdefinitzen ari den lehiakide digitalen aurrean.
    Zein produktu eta zerbitzu finantzario dira fidagarritasun handiena sortzen dutenak hiper-digitalizatutako gazteen artean?
  • Retail eta kontsumo handia, inflazioak, iraunkortasunak eta kontsumitzaile aldakor baten fidelizazioak presionatuta.
    Zein iraunkortasun-atributuk dute benetan eragina erosketa-erabakietan eta zein pasatzen dira oharkabean?
  • Administrazio publikoa, herritar informatuago eta eskaridunagoetara egokitutako politikak eta zerbitzuak diseinatu behar dituena.
    Zer itxaropen dituzte herritarrek izapide eta zerbitzu publikoetarako sarbide digitalari dagokionez?
  • Automozioa, elektrifikaziorako trantsizioan eta mugikortasun-eredu berrietan murgilduta.
    Zer oztopo hautematen dituzte kontsumitzaileek hurrengo hiru urteetan ibilgailu elektrikoak hartzeko?
  • Telekomunikazioak, non zerbitzuen konbergentziak eta prezioen gerrak bezeroa xehetasunez ezagutzea eskatzen duten.
    Zein faktore dira erabakigarriak bezero bat leial mantentzeko lehia handiko ingurune batean?
  • Energia, non iraunkortasunaren itxaropenek agenda markatzen duten, eta arautzeak eta berrikuntza teknologikoak batera bizi diren.
    Zer prestutasun dute etxeek eraginkortasun energetikoan edo autokontsumoan inbertitzeko?
  • Komunikabideak, beren negozio-ereduak berrasmatu behar dituztenak digitalizazioaren eta eduki-kontsumoaren ohitura berrien aurrean.
    Zein formatu dira (bideo laburra, pódcasta, buletinak) gazte publikoak erakartzeko eta fidelizatzeko gaitasun handiena dutenak?
  • Mugikortasuna, garraioa eta logistika, deskarbonizazioaren, eraginkortasun operatiboaren eta hornidura-kate erresilienteagoetara egokitzearen erronkarekin.
    Zer baloratzen dute gehiago bezeroek: entregaren abiadura, denbora errealean trazabilitatea ala kostu txikiagoak?
  • Kultura, sarbide-ereduak (digitala vs. presentziala) aldatzen diren esparrua, eta itxaropen desberdinak dituzten publiko berriak agertzen ari diren tokia.
    Nola eragiten du digitalizazioak kultur ekitaldietako presentziazko asistentzian?
  • Industria-sektorea eta etxeko ekipamendua, berrikuntza teknologikoak, automatizazioak eta soluzio iraunkorren eskari gero eta handiagoak markatutakoak.
    Zein pisu dute eraginkortasun energetikoaren eta iraupenaren irizpideek etxetresna elektrikoak eta ekipamenduak erostean?
  • Sektore publikoa eta administrazioa, non eraginkortasuna eta gardentasuna hobetzeko presioak herritarren behar sakonak ulertzea eskatzen duen.
    Zein herritarren partaidetza-mekanismok sortzen dute konfiantza handiagoa erabaki publikoak hartzean?

Testuinguru honetan, merkatu-ikerketak, analisiak eta datuen inteligentziak segurtasuna eskaintzen dute ziurgabetasun eta aldaketa etengabeko inguruetan erabakiak hartzeko.

Ikerfelen, hamarkadak daramatzagu sektore askotako erakundeei laguntzen zalantzak ziurtasun bihurtzen eta datuak erabaki estrategikoetan bihurtzen. Zure enpresa helburuak definitzen ari bada, proiektu bat buruan baduzu edo kezka-itzal bat besterik ez baduzu, hemen gaude laguntzeko. Jarri gurekin harremanetan, eta azter dezagun elkarrekin nola eman diezazukeen merkatu-ikerketa behar duzun argitasuna aurrera pauso sendoekin egiteko.

Iraila ez da trantsizio-hilabete bat: 2026rako bidearen hasiera da.

Berriak

FECYTek Zientzia eta Teknologiaren Pertzepzio Sozialari buruzko XII. Inkesta aurkeztu du

Irakurri gehiago

Berriak

Gazteria eta Haurtzaro Ministerioak aurkeztutako Juventud en España 2024 txostenean parte hartu du Ikerfelek

Irakurri gehiago

Proiektu bat buruan baduzu eta lagundu zaitzakegula uste duzu, Atsegin handiz ezagutuko zaitugu.

Harremanetarako
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.