Nor gara

Datuak ezagutza bihurtzen ditugu, lehiarako adimenean oinarritutako erabaki estrategikoak hartzea erraztuz.
una chica trabajando en su portátil

1985etik, gure bezeroei merkatu-ikerketak eta datuen analitika aurreratua eskaintzen diegu erabaki estrategikoak hartzen laguntzeko.

Datuak aztertzen ditugu: bezeroaren barnekoak, hainbat iturritatik jasotzen ditugun kanpokoak eta gure ikerketen bidez sortzen ditugun pertzepzio-datuak. Horrela, negozio-beharrak eta -kezkak konpontzeko ikuspegi osoago bat eskaintzen dugu. Jarduera ekonomikoaren sektore ezberdinetan dugun esperientzia zabalak gaitasun analitikoa eta ikuspegi aberastuak ematen dizkigu.

Proiektu bakoitzerako lan-filosofia ad hoc bat aplikatzearen alde egiten dugu: bakoitzaren helburu eta ezaugarri zehatzak ebaluatzen ditugu eta kasu bakoitzera ondoen egokitzen den metodologia eta teknika hautatzen ditugu. Metodologia kualitatibo eta kuantitatibo aurreratuak konbinatzen ditugu, datuen analitika eta adimen artifiziala bezalako teknologia berritzaileekin.

Erakundeei laguntzen diegu joerak aurreikusten, beren estrategiak hobetzen eta merkatuaren aldaketetara egokitzen, ziurgabetasun etengabean murgildutako inguruneetan.

Zenbait datu

Urte

+40

40 urte baino gehiago daramatzagu datuak biltzen eta aztertzen, eta horien bidez irtenbideak eskaintzen.

ikerketa

+10.500

10.500 ikerketa baino gehiago gauzatu ditugu; ibilbide zabala dugu konplexutasun, sektore eta metodologia-esparru desberdinetako proiektuak garatzen, bai maila nazionalean bai nazioartekoan.

elkarrizketa

+150.000

Urtero 150.000 elkarrizketa baino gehiago egiten ditugu Ikerfel Survey izeneko gure galdeketa plataforma propio multiteknikaren bidez, informazioa biltzean kalitate, zehaztasun eta egokitzapen estandar gorenenak bermatuz.

talde-dinamika eta sakoneko elkarrizketak

+100

100 talde-dinamika baino gehiago eta sakoneko 300 elkarrizketa ireki baino gehiago, gure ikerketa-teknikariek moderatuak eta aztertuak urtero.

bezeroak

+350

350 bezero baino gehiagok jarri dute konfiantza guregan.

Gogobetetasuna eta fideltasuna

9,1/92%

Gure zifrarik onenak: 9,1 da gure zerbitzuekiko gogobetetasunari dagokionez eman diguten batez besteko balorazioa; % 92k bere fideltasunarekin berresten du.

Ibilbidea

Atal honetan, gure enpresaren eta gizartearen bilakaera islatzen duten ikerketa adierazgarri batzuk eta une gakoak hautatu ditugu. Aitzindari izan diren ikerketetatik hasi eta joerak markatu dituzten proiektuetaraino, irtenbide bakoitzak gure historiaren zati bat kontatzen du eta erakusten du nola lagundu dugun merkatua, gizartea eta kontsumitzaileen jokabidea hobeto ulertzen.

1985—2025

Urteak

  • Ikerfel, Merkatu eta Iritzi Ikerketak sortu zen.
  • Espainiako publikoak telebista pribatu baten proiektu baten aurrean hartu zituen jarrera hasierak aztertzen dituen ikerketa. CANAL 10
  • Ikerfel Survey plataforma propioa abian jartzea, CATI telefono bidezko lan-eremurako.
  • Iberdrola markaren garapen grafikoaren inguruko ikerketa: logotipoa, ikurra eta claim-a. IBERDROLA
  • Gizarte-jarrerak eta Guggenheim Museoa proiektuaren aurrean duen potentzialtasuna. EUSKO JAURLARITZA
  • Esne, batido eta esne eraldatuen merkaturatze-eremuan merkatu-nitxo berriak. TETRA PAK
  • Bilboko metroaren erabilera eta potentzialtasuna. BIZKAIKO GARRAIO KONTZORTZIOA
  • Espainiako merkatuan pizza kontsumoari buruzko oinarrizko ikerketa. PIZZA HUT
  • Ikerfel Madril irekiera.
  • Euskal elikagai agroalimentarioen kontsumo-ohiturak eta Eusko Label kalitate-zigiluaren inguruko ikerketa. EUSKO JAURLARITZA
  • Etorkizuneko dendaren diseinu, irudi eta posizionamenduaren jarraibideak: Tienda 2000. CORTEFIEL
  • Movistar-en irudi grafiko berria aztertzea. TELEFÓNICA
  • www.iberia.com webgunearen eduki eta erabilgarritasunaren analisia. IBERIA
  • www.repsol-ypf.com portalaren eduki, diseinu eta erabilgarritasunaren azterketa. REPSOL
  • Terra Networks portalaren naming eta erabilgarritasun testak: hainbat aukera aztertzea. TELEFÓNICA
  • Eskualdeko egunkariak berritzeko planaren test ikerketa. VOCENTO
  • Kable bidezko telebistari buruzko ikerketa. Imagenio proiektua. TELEFÓNICA
  • Produktu britainiarren potentzialtasuna Espainian. MARKS & SPENCER
  • Ardo-marken irudi eta posizionamenduari buruzko ikerketa Espainiako merkatuan. BODEGAS TORRES
  • Ikerfel I+A, Insights + Analytics España erakundean integratu da.
  • Produktu-testak: edari energetiko berria. CADBURY SCHWEPPES
  • Bezeroen segmentazio eta asebetetze ikerketa. SANITAS
  • Operación Triunfo-rekin lotutako produktu komertzialen inguruko ikerketa. RTVE
  • Ikerfel Survey-ren garapena eta CAWI plataforma espezifikoaren integrazioa online lan-eremurako.
  • La Gula del Norte-ren kanpainaren post test eta produktuaren irudia. ANGULAS AGUINAGA
  • Ohiturak eta erabilerak, aukeraketa-arrazoiak eta behar komertzialen bidalketari buruz. SEUR
  • Markaren irudi eta posizionamendu ikerketa. CASER SEGUROS
  • Produktu, zerbitzu eta tarifen eskaintza komertzialari buruzko ikerketa. AMENA
  • Iturgintza-merkatuaren azterketa Espainian. Markaren posizionamenduaren analisia. ROCA
  • Kalitatearen eta bezeroen asebetetzearen kudeaketarako informazio-sistema. METRO BILBAO
  • Elikagai-produktuen online erosketen karakterizazioa eta profilak. EROSKI
  • Produktu-test eta kola freskagarrien konparazioa. MERCADONA
  • Promozioen eragin estrategikoaren ebaluazioa kontsumitzailearengan. PHILIP MORRIS
  • Markaren claim-aren eraginkortasun eta sinesgarritasun potentzialaren azterketa. UNILEVER BESTFOODS
  • Nazioarteko marka-irudiaren jarraipena. NH HOTELES
  • Irudi, posizionamendu eta bezeroen asebetetze ikerketa. MUTUA MADRILEÑA
  • Produktu-testak: inbertsio-produktu berrien karakterizazioa eta potentzialtasuna. AXA
  • Egunkariaren paperezko bertsioaren uzte-arrazoiak. ABC
  • Zerbitzuaren kalitatearen eta bezeroaren esperientziaren ebaluazio jarraitua. ORANGE
  • Etxetresna elektriko zurien irudi eta posizionamendu ikerketa. LG
  • Espainiako enpresen konfiantza-barometroa. FUTUREBRAND & IKERFEL
  • Dodge Journey berriaren irudia eta posizionamendua. Komunikazioa bideratzeko klusterizazioa. DAIMLER CHRYSLER
  • Turroi komunikazio-kanpainaren post test. DELAVIUDA
  • Markaren atributu bereizgarriak definitzeko ikerketa. LOEWE
  • Schuss Cítricos merkaturatzeko plana eta posizionamendu-aukerak. COCA-COLA
  • Produktu-testak: Whopper haragi alternatiben ebaluazioa. BURGER KING
  • Denda ezberdinetako bisitarien karakterizazioa. IKEA
  • Santander Employee Pulse: lan-giroa eta konpromisoa neurtzea. SANTANDER
  • Mugikor-tarifen prezioarekiko sentikortasuna. VODAFONE
  • Produktu/konzeptu-testak: menu-eskaintza berria. STARBUCKS ESPAÑA
  • Ardo premium-en irudi eta posizionamendu ikerketa Espainian. VEGA SICILIA
  • Sarean pertzepzio pertsonalaren segurtasunaren balorazioari buruzko ikerketa. METRO DE MADRID
  • Herritarren itxaropenen definizioari buruzko ikerketak, zerbitzu-kartak egiteko. BILBOKO UDALA
  • Kirol-dendetako erosketaren esperientziaren analisia. FORUM SPORT
  • Produktu eta kontzeptuaren ebaluazioa: zerbitzuen paketizazioaren analisia eta eskaintzaren optimizazioa. CORREOS
  • "Errege Lehoia" musikalaren egungo eta etorkizuneko ikusleen inguruko ikerketa. STAGE ENTERTAINMENT ESPAÑA
  • Brand Pulse: marka-pertzepzioa, ospea eta posizionamendu estrategikoa. ACCIONA
  • Kooperatiba-segmentuaren behar eta eskaerei buruzko ikerketa. LABORAL KUTXA
  • Txirrindularitzako babesletzaren eraginaren ebaluazioa: oihartzuna, marka-balioa eta publikoarekiko lotura. EUSKALTEL
  • Listerine eta Oraldine preskripzioaren jarraipena. JOHNSON & JOHNSON
  • Landare-edarien kontsumitzaileen karakterizazioa. GRUPO CALIDAD PASCUAL
  • Espainiarrak eta aurrezkia: erretiroari buruzko itxaropenak. BBVA PENTSIOAK
  • Marken irudi eta integrazioari buruzko ikerketa. KUTXABANK
  • Kapsuletan oinarritutako kafe-sistema: produktu-testa. CAFÉ BAQUÉ
  • Zerbitzu-ematearen kalitatearen eta bezeroaren asebetetze-mailaren jarraipen jarraitua. RGA ASEGURUAK
  • Kalitatearen jarraipena eta istripu itxien kudeaketa-prozesuaren ebaluazioa. BBVA ASEGURUAK
  • Analitika Aurreratua, Big Data eta Business Intelligence saileko sorrera.
  • Bezeroaren esperientziaren azterketa integrala eta zerbitzuaren hobekuntza-puntuak. BANCO SABADELL
  • Emakumeen aurkako indarkeriaren aurkako sentsibilizazio-kanpainei buruzko ebaluazio-ikerketa. OSASUN MINISTERITZA
  • Bezeroaren asebetetze-maila eta itxaropenen ezagutza. IMQ
  • PortAventurako kalitate eta asebetetze-mailari buruzko ikerketa. DELOITTE
  • Markaren osasunaren eta posizionamenduaren bilakaeraren jarraipena eta analisia. VITHAS
  • Haur-pobretasunari buruzko pertzepzioa. SAVE THE CHILDREN
  • Produktu-testa: Estrella Galicia. CORPORACIÓN HIJOS DE RIVERA
  • Markaren irudiaren jarraipen jarraitua eta posizionamendu estrategikoaren analisia. GALP
  • Helduen ohiturak, jarrerak eta eskariak. SANTALUCIA
  • Bezeroaren kalitate eta asebetetze-neurketaren ikerketa. RENFE
  • Marka-analisia eta kanpainaren aurretiko testa. BMW IBÉRICA
  • DUCIT, Espainiako Gidarien Lehen Behatokia. RACE
  • Kolesterola murrizteko merkatuaren ikerketa: Benecol markaren irudia. KAIKU
  • Erradioterapia-tratamenduetara sarbidea. ESPAINIAKO MINBIZIAREN AURKAKO ELKARTEA (AECC)
  • Analytics prediktiboa: ihes arriskuan dauden bezeroak identifikatzea. SAUNIER DUVAL VAILLANT
  • Espainiako modaren retail merkatuaren ikerketa: Inside denden irudia. INSIDE LIWE
  • Brand Audit: marka-ebaluazio estrategikoa eta etorkizunerako ikuspegiak. INKOLAN
  • Trantsizio energetiko bidezkoan tokiko komunitateen behar eta eskakizunen inguruko ikerketa. EDP
  • Hegaldien erabilera eta jarrerak pandemiaren osteko normaltasun berrian. BINTER
  • Zientziaren eta teknologiaren pertzepzioa Espainian. FECYT, ZIENTZIA, BERRIKUNTZA ETA UNIBERTSITATEEN MINISTERITZA. ESPAINIAKO GOBERNUA.
  • Nafarroaren irudia eta erakargarritasuna helmuga turistiko gisa ebaluatzea. NAFARROAKO GOBERNUA
  • Energia-operadoreen irudia eta asebetetzea Espainian. TOTAL ENERGIES
  • Turismoaren pertzepzio eta posizionamenduaren analisia Euskal Herrian. BASQUETOUR
  • Go to Market ikerketa Aladdin musikal berria merkaturatzeko. STAGE ENTERTAINMENT ESPAÑA
  • Sanferminetako jaien inpaktu sozioekonomikoaren ikerketa. IRUÑEKO UDALA
  • Irudi korporatibo eta instituzionaleko ikerketak. EITB TALDEA
  • Ostalaritzako merkatuan core erreferentzien analisia. MAKRO
  • Bizitza-kalitatea eta zerbitzu publikoekiko asebetetzea, barrutika egindako laginarekin. MADRILEKO UDALA
  • Ikuskizun berri baten potentzialtasuna Bartzelonan. CIRQUE DU SOLEIL
  • Bezeroaren kalitate eta asebetetze-neurketa sistema. EUSKOTREN
  • Inserta Empleoko erabiltzaileen asebetetze-ikerketa. ONCE FUNDAZIOA
  • Etxeko gasaren egoera, kontsumoa eta irudiari buruzko oinarrizko ikerketa. NORTEGAS
  • Adineko kontsumitzaileen barometroa Espainian. MAPFRE FUNDAZIOA
  • Emisio Gutxiko Eremuari buruzko ezagutza- eta gogobetetze-azterketa. BILBOKO UDALA
  • Segurtasun-behar berriei buruzko baterako sorkuntzako azterketa. SECURITAS
  • Bizkaibusen merkatuaren ezagutza eta kalitate sistema.  BIZKAIKO FORU ALDUNDIA
  • Brand Score Libertadores Kopa: Mapfreren babesletzak nazioarteko 9 merkatutan izan duen eraginaren azterketa. MAPFRE
  • 112 Larrialdi Zerbitzuaren nabaritasuna eta balorazioa.  COMUNIDAD DE MADRID
  • Euskal Soziometroaren egitea. EUSKO JAURLARITZA
una sala de reuniones con sillas amarillas

Taldea

Bezeroa ulertzen saiatzen den profesional-talde bat gara, bere lekuan jartzen dena, bere kezkak eta gogoetak partekatzen dituena. Arlo eta diziplina desberdinetatik gatoz, eta gustuko dugu nabarmentzea gure taldeak esperientzia handiko profilak eta gizarte-mugimenduak ulertzeko eta azaltzeko ikuspegi berriak ekartzen dituzten gazte eta dinamikoak uztartzen dituela.

Pasioz bizi dugu ikerketa, datuak eta horietatik negozio-gomendioak ateratzea.

JosuGallego

Zuzendari Teknikoa

Josu Gallego

Linkedin
MikelCasado

Eremu-Zuzendaria

Maribel Ruiz

JosebaEzpeleta

Zuzendari Komertziala eta Negozioaren Arduraduna

Joseba Ezpeleta

Linkedin
JuandeMozas

Ikerfel Madrilgo Zuzendaria

Juande Mozas

Linkedin
GinebraJubeto

BackOfficeko Zuzendaria

Ginebra Jubeto

Linkedin
JesusOleaga

Garapen Digitaleko Zuzendaria

Jesus Oleaga

Linkedin
RaquelMolero

Negozioaren Garapena

Raquel Molero

Linkedin
TxemaIrasuegi

Negozioaren Garapena

Txema Irasuegi

Linkedin
AnaBenitez

Ikerketa Teknikaria

Ana Benítez

Linkedin
EduAlvarez

Ikerketa Teknikaria

Eduardo Álvarez

PatriciaBollada

Ikerketa Teknikaria

Patricia Bollada

Linkedin
JorgeGalan

Ikerketa Teknikaria

Jorge Galán

Linkedin
AneRuiz

Ikerketa Teknikaria

Ane Ruiz

AritzUgalde

Ikerketa Teknikaria

Aritz Ugalde

OhianeMutuberria

Ikerketa Teknikaria

Oihane Mutuberria

Linkedin
SaraRuizdeGauna

Ikerketa Teknikaria

Sara Ruiz de Gauna

Linkedin
MikelCasado

Ikerketa Teknikaria

Mikel Casado

MargaRodriguez

Administrazioa

Margarita Rodríguez

LorenaFraile

BackOffice

Lorena Fraile

ElenaFernandez

BackOffice

Elena Fernández

InmaAira

BackOffice

Inma Aira

MikelCasado

BackOffice

Marta Garzón

Linkedin
JosuGallego

Zuzendari Teknikoa

Josu Gallego

Linkedin
MikelCasado

Eremu-Zuzendaria

Maribel Ruiz

JosebaEzpeleta

Zuzendari Komertziala eta Negozioaren Arduraduna

Joseba Ezpeleta

Linkedin
JuandeMozas

Ikerfel Madrilgo Zuzendaria

Juande Mozas

Linkedin
GinebraJubeto

BackOfficeko Zuzendaria

Ginebra Jubeto

Linkedin
JesusOleaga

Garapen Digitaleko Zuzendaria

Jesus Oleaga

Linkedin
RaquelMolero

Negozioaren Garapena

Raquel Molero

Linkedin
TxemaIrasuegi

Negozioaren Garapena

Txema Irasuegi

Linkedin
AnaBenitez

Ikerketa Teknikaria

Ana Benítez

Linkedin
EduAlvarez

Ikerketa Teknikaria

Eduardo Álvarez

PatriciaBollada

Ikerketa Teknikaria

Patricia Bollada

Linkedin
JorgeGalan

Ikerketa Teknikaria

Jorge Galán

Linkedin
AneRuiz

Ikerketa Teknikaria

Ane Ruiz

AritzUgalde

Ikerketa Teknikaria

Aritz Ugalde

OhianeMutuberria

Ikerketa Teknikaria

Oihane Mutuberria

Linkedin
SaraRuizdeGauna

Ikerketa Teknikaria

Sara Ruiz de Gauna

Linkedin
MikelCasado

Ikerketa Teknikaria

Mikel Casado

MargaRodriguez

Administrazioa

Margarita Rodríguez

LorenaFraile

BackOffice

Lorena Fraile

ElenaFernandez

BackOffice

Elena Fernández

InmaAira

BackOffice

Inma Aira

MikelCasado

BackOffice

Marta Garzón

Linkedin
MikelCasado
EduAlvarez
AneRuiz
AritzUgalde
MikelCasado
MargaRodriguez
LorenaFraile
ElenaFernandez
InmaAira

Bermeak eta Elkarteak

Ikerketa eta datuen analisiaren garapena bultzatzeko modu aktiboan lankidetzan aritzen garen hainbat enpresa-elkarteetako kide gara. Era berean, gure jardueraren profesionaltasuna eta etika zorrotza bermatzen duten estandar altuenak jarraitzen ditugu.

I+A, Insights + Analytics España

Espainian ikerketa eta datuen analisiaren sektoreko elkarte nagusiko kide gara. Bere helburuak dira kalitatea, berrikuntza eta praktika profesional onak bultzatzea, eta enpresentzat eta erakundeentzat insight-en balio estrategikoa sustatzea.

Bizkaiko Enpresarien Konfederazioa - CEBEK

Bizkaiko enpresa-erreferentziazko erakundeko partaide gara. Berrikuntza, digitalizazioa eta enpresa-formazioa sustatzeaz arduratzen da, baita sektore desberdinetako enpresen arteko lankidetza- eta hazkunde-ingurunea bultzatzeaz ere.

ESOMAR

Gure proiektu guztietan betetzen ditugu ICC/ESOMAR Nazioarteko Kodearen arabera ezarritako merkatu-, iritzi- eta gizarte-ikerketaren eta datuen analisiaren arau tekniko eta deontologikoak.

UNE, Espainiako Normalizazio Erakundea

Gure proiektu guztietan UNE-ISO 20252 araudian definitutako estandarrak aplikatzen ditugu, merkatu-, gizarte- eta iritzi-ikerketarako, insight-ak eta datuen analisia barne.

AEPD, Datuen Babeserako Espainiako Agentzia eta CODIM

Ikerfel AEPDko erregistroan dago inskribatuta 1942374489 zenbakidun kodearekin, eta CODIMek ezarritako jarraibideak betetzen ditu. CODIM merkatu-, gizarte- eta iritzi-ikerketetarako sektoreko jokabide-kodea da, eta RGPDrekin bat datorren autorregulazio-esparru gisa balio du.

Zure iritziak axola digu. Gure hurrengo ikasketetan parte hartu nahi baduzu, bat egin gure komunitatearekin.

BAT EGIN